Blää

Det var en bättre jobbdag idag, och jag har äntligen haft mitt "möte". Det var inte så mycket som blev klarare, men de sa att jag alltid kunde komma till deras arbetsrum så fort jag tyckte det var jobbigt, och att tjejen som skulle hjälpa mig igår gjorde fel som gick därifrån, tydligen var hon inte alls ensam på sin avdelning som jag trodde. Jag har också bett om att få hjälpa till med engelskalektioner för de äldsta barnen, så från och med nästa vecka ska jag göra det.

Jag missade att gå på gratis bio eftersom jag blev presenterad för en dotter till en som jobbar på dagiset och pratade med henne lite för länge för att hinna med bussen till centrum i tid. Härligt att träffa någon som är född på 80-talet...

Kommentarer
Postat av: Lilly Bengtsson

Hej igen! Vi gläds med dig så snart vi hör något positivt! LYCKA TILL me engelsklektionerna! Och strunt i bion - roligare med personliga möten!!!

Allt är värst i början1 Kramiz MoM

2009-09-17 @ 20:18:44
Postat av: Emma och pappa

Varför "Blää" som rubrik? :P

2009-09-17 @ 22:08:43
Postat av: Suzy

Var 80-talstjejen trevlig? Ska ni umgas? Vad händer i helgen? Ska du ta det lugnt och kurera förkylningen? Som mormor skriver sa det ju snarare regel än undantag att man blir förkyld när man börjat pa dagis! Har du fatt ditt nya tfn-nummer? Vill du att jag ringer nan gang i helgen? I sa fall far du maila eller sms:a numret. Jag kan inte kolla facebook medan jag är i Tyskland, Wolfgangs dator är för langsam. Men din blogg och min mail gar bra. Kollar dem en gang varje dag. Kram!

2009-09-18 @ 16:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0