Dagens andra besök på Reval café...

Mitt möte med rektorn blev inställt i fredags och framskjutet till imorgon, så jag hoppas verkligen att det blir av. Och antagligen ska jag till kontoret också, för att få hjälp med mitt id-kort. Jag tror jag hittar egentligen, men det är något ivägen precis innan hissen... Make up store hette det visst. Och det är ganska skönt att inte behöva klara sig själv på förvirrad engelska.

Jag trivs bra med de andra, fast jag känner mig gammal. Det kom en tredje tjej idag, men vi vet inte hur länge hon stannar, hon tillhör inte vår organisation så hon kanske bara ska bo med oss i en månad.

Jag har träffat estlandssvenskar idag. De flesta var väldigt gamla, och många pratade inte mer än några ord svenska, men det var trevligt ändå. Jag fick kanelbulle.

Kommentarer
Postat av: Lilly Bengtsson

Jag skrattade lite åt kanelbullen! Ändå ett litet hopp om bättre tider!!!!Gonattkram från Mormor till min lilla Anna!

2009-09-13 @ 21:03:48
Postat av: Per

Hur unga är de andra? Lycka till i morgon. Det ordnar sig så småningom, om du har tur redan imorgon. Hör av dig efteråt om du behöver direktprata.

Pappa

2009-09-13 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0