...

Just nu känns det inte så bra. Igen.

Jag vet inte riktigt vad det är. Själva projektet känns faktiskt bättre nu. Kanske är det bara att jag inte har fått vila ut ordentligt. Jag får se om jag kanske stannar hemma imorgon. Det skulle vara så skönt. Jag känner mig lite gammal när jag tycker att de andra är ute och festar alldeles för mycket. Idag orkade jag inte följa med. Eller jag följde med först, för jag trodde att vi skulle gå till något café eller så eftersom vi skulle ut så tidigt. Men jag gick hem och sen till internetcaféet när de ville gå till en bar och dricka öl. Jag fattar inte hur de kan undra var deras matpengar tar vägen... Minnesluckor efter två öl?

Imorgon ska vi på gratisbio efter språklektionen. Det finns planer på att gå ut efteråt också. Det blir tredje dagen den här veckan. Vi har nio månader på oss här, man behöver inte slita ut sig i början...

Kommentarer
Postat av: Lilly Bengtsson

Skönt att höra av dig Anna. Det märks ju att du inte mår så bra. Men efter omställning, språksvårigheter och förkylning är det inte så konstigt. Skönt att internetcafeet finns! Och SKÖÖÖNT att du själv fattar att du hellre behöver vila och äta mat än att festa! KRAAAM! M

2009-09-23 @ 21:14:49
Postat av: Per

Låter som du är klokare och de är lite yngre...helt normalt. Ganska normalt att du är trött också, det har ju varit en tuff start. Skäms inte för att du behöver vila...och som du säger det blir ju lite bättre, steg för steg.

Pappa

2009-09-23 @ 21:25:44
Postat av: Suzy

Precis, jag håller med Mormor och Pappa! Du låter klok och mogen, och du behöver säkert vila bort din förkylning! Vore väl synd förstås om du missar en språklektion? Men du måste ju känna efter om du orkar. Jag har köpt varma sköna inneskor som jag postar imorgon, tror de är bra kvalitet, de är från Hemtex. Är det något mer du vill ha skickat?

Kram Mamma

2009-09-23 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0