Svar på frågor

Jag jobbar heltid, men jag vet inte om jag egentligen ska göra det som volontär, ska prata om det på måndag för de andra hade fått veta att de inte skulle ha mer än 35 timmar i veckan.

Jag tror inte jag vill veta hur många barn det blir när alla är där... Det har varit 14 som mest, och då fick de knappt plats.

35 kroon är ungefär 20 kronor.

Det är de jag bor med som jag var ute med. Jag tror vi ska träffa en till tysk ikväll.

Vädret har varierat, lite soligt och lite regnigt.

Vi har världens minsta tv, som bara har ryska, estniska och engelska kanaler. Så jag har försökt förstå nyheterna på ryska... Vi har en tvättmaskin, jag borde ha läst det här tidigare så att jag kommit ihåg att köpa tvättmedel för vittvätt när jag var i affären...

Kommentarer
Postat av: Suzy

Det är helt okej att tvätta vita kläder i vanligt tvättmedel, särskilt om det bara är nån enstaka gång. Har ni fast telefon i lägenheten? Har du hunnit skaffa kontantkort till din telefon?

2009-09-12 @ 18:09:52
Postat av: Per

Kanawrap och kalaeine... låter som mat?

2009-09-12 @ 20:54:45
Postat av: Johan/Juwhan

Vet inte om du har hört att Estland förlorade mot Brasilien i VM-kvalet? Har för mig att det var Brasilien... Tror det var kvällen efter du åkt.



Det där med arbetstider är ett problem som praktikant även i Sverige, tyvärr. Jag var i princip tvungen att jobba övertid på Kulturen.

2009-09-13 @ 00:11:07
URL: http://juwhan.blogg.se/
Postat av: Suzy

För engelska är ju så svårt... ;-)

2009-09-13 @ 12:45:37
Postat av: Lilly Bengtsson

Låter kämpigt, men blir nog bättre efterhand, får vi hoppas. Kram så länge, nu ska vi gå på 2-årskalas hos Theo. MoM

2009-09-13 @ 13:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0