Jag gillar inte min kamera just nu...

... eller snarare mitt batteri. Kameran dog nämligen idag, men näst sista dag med Puhh-barnen på jag vet inte hur länge. Jag ville ju ta hundratals bilder... Får hoppas att jag hinner imorgon. Jag har också ritat en prinsessa och ett slott tillsammans med Carol-Liis (jag ritade, hon fyllde på med rosa där hon tyckte att det behövdes, särskilt i prinsessans ansikte...) och byggt ett stort sandslott åt Miia. Jag kommer sakna dem... Men jag ser fram emot en vecka hos Kiisupesa!

Kommentarer
Postat av: per

Vad är nu Puhh och Kiisupesa?

2009-12-03 @ 23:11:57
Postat av: Lilly Bengtsson

Hej igen! ÅH vad jag velat se prinsessan och slottet! Hoppas kameran funkar så vi får se bilder på dina barn! Snart ses vi!

Kram! MoM

2009-12-04 @ 17:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0