Julfest!

Mina barn är så söta. Det kändes extra hemskt att inte ha någon kamera idag när de var finklädda. Åh vad jag vill ha en bild på Kevin i skjorta och slips. Får se om jag kan få gruppfotot åtminstone. Och helst bilden när mina små pojkar sitter i tomtens knä och jag sitter bredvid och ser otroligt stolt ut. Eller det är så jag tänker mig att den bilden blev. Vad jag svamlar nu... Det var roligt med julfest även om föräldrarna inte riktigt vågar prata med mig för de tror att de inte kan engelska. Jag fick julklappar, dels en som jag tror var från föräldrarna, olika sorters estnisk choklad. Och en bok från Sirli, med Nalle Puh såklart. Den ska jag ta med hem så jag kan plugga lite estniska över julen.

Kommentarer
Postat av: Suzy

Hade det varit Facebook hade jag klickat "I like"!

2009-12-15 @ 18:03:31
Postat av: Lilly Bengtsson

ÅÅÅHHH Anna så glad jag blir över att läsa detta!!!

Kraaam!

2009-12-15 @ 18:17:01
Postat av: per

Fixa den bilden sen,fast nu är det redan torsdag..Ses snart!

2009-12-17 @ 23:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0