Sista dagarna nu...

Ja, det är sista dagarna i Estland för det här året. Imorgon är det jobb, jag ska dela min dag mellan Taevatäheke (vet bara att det betyder något med stjärna eftersom de har en stjärna på dörren) och Puhh. Och så har jag lovat att dricka te. Det känns så konstigt att nästa gång jag kommer dit sen är det ett nytt år, och redan januari och lite ljusare. Och förhoppningsvis mycket varmare...

Jag har varit sjuk i ett par dagar, så jag har inte hunnit vara på småbarnsavdelningen som planerat. Så idag var jag där en stund och drack te med lärarna, det var spännande och ett riktigt test av mina estniskakunskaper eftersom de inte kan engelska. Barnen däremot har jag inte träffat, jag tog sovmorgon idag så jag kom till lunch, som jag åt med Puhh, estnisk julmat var det. Sen passade jag Puhh-barnen en stund när de sov, och pratade med en lärare från grannavdelningen.

Nu har jag försökt packa, just nu är det kaos i min väska... Men nästan alla julklappar är nerpackade nu. De som är köpta alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0