Tisdag...

Idag hade vi en annan vikarie i gruppen, hon som brukar vara där men har varit sjuk de senaste veckorna. Det var en ganska lugn dag, men jag vet att vår grupp diskuterades väldigt mycket nu när andra lärare varit där en dag och sett hur det är. Det jag fick veta var att de har för lite regler i gruppen, som jag ju också har känt från första början. Och att vissa barn alltid för göra som de vill. Och att det är dumt att jag ska vara där och lida av att lärarna inte kan hantera gruppen. Nästa vecka ska jag vara i en annan grupp.

Kommentarer
Postat av: Suzy

Känns det bra att du ska vara i en annan grupp?

2009-12-01 @ 22:13:32
Postat av: Suzy

Känns det bra att du ska vara i en annan grupp?

2009-12-01 @ 22:13:46
Postat av: per

Det händer mycket,och det kan ju faktiskt vara saker som gör det lite lättare och bättre.

2009-12-01 @ 22:32:15
Postat av: Lilly Bengtsson

Hej Anna! Jag har också haft dagisbarn idag! Hämtade Emilia på dagis och eftersom det var lite kallt och rimfrost, så lekte vi inne. Först med Tvillingarna (pappersdockorna) länge. Och sedan med pinnarna, du vet dem som man sätter i mönster på en bricka. Kul! Snart ses vi! Kram MoM

2009-12-02 @ 18:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0