Influensaveckan blir värre...

Nu är båda lärarna i min grupp sjuka. Idag var det lugnt, det var Sigrid och Karin som delade på dagen och det var faktiskt just deras grupper jag tänkte fråga om jag kunde vara i ifall det blev för jobbigt i min denna veckan. Jag undrar hur långt det ska gå innan de stänger ner dagiset. De hade tydligen pratat om att stänga Felix skola i ett par veckor, fast de har inte gjort det än.

En grupp spelade upp en kort teaterpjäs som de övat in för alla andra grupper idag. Jag blev imponerad, även om jag inte förstod så mycket av handlingen. De är bara ett år äldre än mina barn och de är så duktiga.

Vi hade ett möte idag också, om situationen i lägenheten. Det var jobbigt, men det var bra att prata ut. Nu kommer vi tydligen ha en till som bor här redan från imorgon, en estnisk tjej som vi känner lite sen innan eftersom hon jobbar som lokal volontär på kontoret.

Och till helgen ska jag till Narva! Det är nästan Ryssland...

Kommentarer
Postat av: Suzy

Så skönt att du är vaccinerad!

Varför ska du till Narva? Är det fler än du som ska dit?

Hur blir det med boendet? Ska du dela det stora rummet med den estniska tjejen?

2009-11-30 @ 23:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0