Läkarbesök

Nu har jag varit på mitt första estniska läkarbesök. Jag fick ingen tid direkt, så jag hade två timmar på mig att åka till posten och hämta ett paket. Det var nyponsoppa och Lundagård, tack mamma! När jag kom tillbaka fick jag träffa en läkare, som konstaterade att det var som jag misstänkte, jag har öroninflammation. Jag har fått pencillin men måste stanna hemma så länge jag tar det. Jag som redan är uttråkad... Jag har bett Kerli och Sirli om något att göra hemma, så nu väntar jag spänt på ett meddelande från Sirli. Jag saknar mina små barn.

Kommentarer
Postat av: Suzy

Frågade du om influensavaccin?

2009-11-04 @ 22:16:25
Postat av: Lilly Bengtsson

Lilla vän! Krya på dig! Jag läste på fb först och skrev där, men nu ser jag ju vad som hänt. Med penicillin blir du nog snart bra. Nu har du ju ändå lite svensk läsning och mer är på väg... Skönt att du saknar dina barn!!!KRAAM MoM

2009-11-05 @ 17:41:23
Postat av: Lilly Bengtsson

2009-11-05 @ 17:52:01
Postat av: Per

Skönt att du gick och fick penicillin. Hoppas det börjat verka, öroninflammation är lagom kul. Har samma lite oroliga fråga som mamma: Har du frågat om influensavaccin? Och skicka gärna ny lista på böcker, nu går de väl åt snabbt.

2009-11-05 @ 19:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0