Lite svar på frågor, lite frustration...

Hej hej!!
Jag hade ett möte igår, själv med en från organisationen. Det verkade som om saker skulle lösa sig åtminstone tillfälligt. Fast just nu ser det inte ljust ut, det där extra rummet har de andra redan lyckats lova bort till andra tyskar. Tack så mycket... Jag vet verkligen inte vad jag ska göra.

Och lite svar på frågor också...
- Jag åker hem 19 december. Ska bli väldigt skönt :)
- Moskva/Kultus är enligt min guidebok ett av Tallinns populäraste caféer/uteställen. Fast för att vara det är där alltid väldigt tomt...

Kommentarer
Postat av: per

Det måste pratas mer. Kom det med fler tyska volontärer efter ditt möte förresten?

2009-11-25 @ 21:49:46
Postat av: Suzy

Har du talat om för organisationen att det är så jobbigt att du funderar på att bryta? Det måste de ju få veta. Då borde de ju verkligen göra allt de kan. Vad säger organisationen här i Sverige?

2009-11-26 @ 11:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0