Och nu kommer allt gnäll...

Jag har tagit det lugnt i kväll, kollat på nyaste Bring it on... Och ätit alldeles för mycket chips. Jag fick nyckeln till det stora rummet igår. Så nu kan jag få lite tid för mig själv, utan någon som kommer in i rummet var femte minut och blänger surt på mig. För det är faktiskt så det känns ibland.

Nästa vecka kommer inte bli kul. Jag tror jag har en eller två dagar med Sirli, resten skulle ha varit Kerli men hon är sjuk och måste vara hemma hela veckan, antar att det är en säkerhetsåtgärd på grund av svininfluensan. Och tjejen som brukar vikariera var inte frisk från sin influensa igår. Så det kommer antagligen bli så att någon som har tid över är i gruppen istället. Antagligen någon som inte kan engelska... Jag hoppas att jag kan prata med Sirli imorgon.

Och jag vet inte hur länge jag kommer orka, det känns som att jag är på gränsen till att ge upp hela tiden. Nu börjar jag känna att det hade varit bättre att vara hemma, att det inte är värt det när det är såhär jobbigt.

Kommentarer
Postat av: per

Har du fått rummet?

2009-11-28 @ 23:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0