Spexabstinens

Just nu hade jag velat vara hemma, i Lund. Jag saknar att hänga i en källare och dricka billigt vin! Nej, sånt kan jag göra i Tallinn också, men jag saknar sammanhållningen, jag saknar alla roliga fester, jag saknar nästan att hacka lök i så stora mängder och att göra scones varje eftermiddag i tre veckor... Och alla sånger, bastukvällar, lekar, galenskap. Varför finns inte spex i Estland? (Jag har fått en förklaring av en estnisk student en kväll på Levikas, men ändå...)

 


Så roligt är det inte att bråka om disken i Tallinn...

Om ni vill veta vad jag missar så gå in här...


Kommentarer
Postat av: Suzy

Finns det inte ens om man pluggar där?

Har du slutat med penicillinet nu? Har du varit o vaccinerat dig?

2009-11-10 @ 21:01:28
Postat av: per

Ser ut som en svensk bild. Och liknar svenska kompisar också.

2009-11-10 @ 21:13:07
Postat av: Lilly Bengtsson

Hej! Glöm inte det när du är tillbaka i Lund... Tänk så bra det är därhemma... Kraaam!

2009-11-11 @ 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0