Tröttdag

Och som ett barn så intelligent uttryckte sig igår när Kerli frågade vilken veckodag det var: "vihmapäev!" (regndag). Det blev inte så mycket sömn inatt... Så det slutade med att jag fick en huvudvärkstablett, och sov i en timme på en soffa på dagiset. Sen hjälpte jag till när barnen skulle sova. De var väldigt tysta och lugna, jag undrar hur galna de var när jag var borta eftersom de somnade så lätt... Men jag orkade inte hela dagen, jag var väldigt glad över mina ryskakunskaper så att jag kunde få fram att jag hade huvudvärk och ville hem. Både Kerli och Veronika var nämligen sjuka idag, så jag var helt utelämnad till ryska och estniska.

Kommentarer
Postat av: Suzy

Har du pratat mer med organisationen?

2009-11-27 @ 21:23:01
Postat av: per

Skönt det är helg nu.

2009-11-27 @ 22:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0