Underbar läkare!

Jag vaccinerade mig igår. Jag blev insläppt trots att mottagningen såg stängd ut. Trots att det satt en lapp på dörren där det stod att de stänger 18 och klockan kanske var fem...

Läkaren som gav mig sprutan var väldigt bra, jag sa att jag var rädd för sprutor och då sa han att han jobbat på barnsjukhus innan så han var van vid det, sen när han skulle ta sprutan så gjorde han det så snabbt att jag inte han börja få panik, utan att säga till före. Så skönt att få det avklarat. Sen mådde jag illa när jag kom hem, jag fick tvinga i mig ett par mackor och en kopp nyponsoppa, sen somnade jag vid åtta-tiden, jag har inte sovit så bra på länge.

Hela helgen blir nog lugn för mig, eftersom jag som sagt sov igår och kvällens stora event i Tallinn är en fotbollslandskamp på A le coq Arena. Det hade varit trevligt med en anledning att köpa en Eesti-halsduk, men jag vill inte betala mer än 35 kroon (priset för en öl på Nimeta...) för att se fotboll!

Kommentarer
Postat av: Lilly Bengtsson

Skönt att vaccineringen gick så bra! (Tror du syster Suzy var lika bra och snabb med sprutan?)

Vi får inte vår spruta förrän i julveckan(!!!) så då får vi hoppas att vi inte blir alltför medtagna... Kram och skön helg! MoM

2009-11-14 @ 13:28:42
Postat av: per

Skönt att du är vaccinerad nu. Vem möter Estland i landskampen?

2009-11-14 @ 16:20:18
Postat av: Suzy

Skönt att du är vaccinerad nu! De flesta har inte tyckt att sprutan gjort särskilt ont, det är mer tanken på den som är läskig.

2009-11-14 @ 16:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0