Bring it on!

Nu har jag testat estnisk cheerleading. Det var inte meningen, jag trodde jag skulle dansa men när jag kom in i omklädningsrummet vad det första de sa som inte var på estniska "are you here for the cheerleading practise?". Så går det när man försöker hitta något på en hemsida som inte är till för stackars utbytesstudenter... Det var himla mycket koreografi som man förväntades kunna efter en snabbgenomgång. Inget för mig alltså. Men det var kul att testa. Det blir nog streetjazz istället...

Kommentarer
Postat av: Suzy

Var det det du skulle på Teknis?

2009-10-13 @ 22:39:03
Postat av: Per

Var ligger det, är det för universitetsstudenter?

2009-10-14 @ 22:13:57
Postat av: Lilly Bengtsson

tala om för stackars mormor vad cheerleading är! Skriv på facebook, tack! Kram o må så gott!

2009-10-15 @ 22:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0