Internet hemma!

Rubriken säger allt. För övrigt har jag spenderat största delen av min lediga fredag på en buss. Men det var värt det för att få ett par timmar av Tartu. Det måste vara den finaste staden i världen. Åtminstone centrum. Resten såg jag inte mycket av. Och det kändes lite som hemma men ändå inte, med domkyrka och universitetshus och kullerstensgator och studenter.

On arrival training var toppen, det känns lite sorgligt att det är över nu.

Om det är någon som fortfarande tror att Estland är ociviliserat så kan jag berätta att de hade wifi på bussen. E-stonia...

Kommentarer
Postat av: Lilly Bengtsson

Tack Anna! "Finaste" och "toppen" det är ord som värmer oss härhemma! Kraaam!

2009-10-09 @ 22:00:39
Postat av: Suzy

Grattis Anna, så skönt!

Är Tartu studentstaden du har pratat om? Vem var du där med? Lärde du känna några nya under veckan som du kommer att hålla kontakten med?

Berätta för en bonnig svenska: vad är wi-fi?

Kram Mamma

2009-10-09 @ 22:08:14
Postat av: per

Vad är wifi???

2009-10-09 @ 22:52:19
Postat av: Anna

Wifi är trådlöst internet.

2009-10-10 @ 13:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0