Tisdag

Jag har rast nu. Alla barn somnade pa en halvtimme, fantastiskt. Det har inte hänt innan.

Jag har fatt ett estniskt simkort, sa nu ska det bara in i min nya mobil och sen har jag estniskt nummer! Vilket innebär att den svenska mobilen antagligen far spendera mer tid i en lada pa mitt rum med andra svenska saker som sj-kort och studentleg...

Möte tror jag att jag kan glömma idag, stod nämligen Teisipäev (tisdag betyder det) 10-12 pa rektorns dörr och jag kom dit efter att vi hade ätit lunch.

Jag har fatt träffa en i personalen här som ocksa har varit evs-volontär, sa jag ska fika med henne när barnen sover pa mandag har vi bestämt. Det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Suzy

Hur är det med förkylningen? Är evs-tjejen estnisk? I din alder?

Kram fran Mamma!

(Wolfgang hälsar!)

2009-09-15 @ 15:45:31
Postat av: Lilly Bengtsson

Heja! Ändå lite positiva nyheter! Det ljusnar, ska du se! Kramiz igen! MoM

2009-09-15 @ 17:28:07
Postat av: Per

Det låter bra med evsaren.Emma hälsar!

Pappa

2009-09-15 @ 22:53:48
Postat av: Lilly Bengtsson

Hej igen! Idag är det jag som är förkyld - om det nu kan vara någon tröst... Har faktiskt legat hela em och det är minsann inte vanligt! Hoppas din förkylning blivit bättre. Men det är ju vanligt när man börjar på Dagis!!! Kram Mormor

2009-09-16 @ 18:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0