Vecka tre

En dag avklarad. Första språklektionen var idag. Det var väldigt förvirrande. Det var nog den mest ostrukturerade språklektionen jag varit med om. Värre än danskan på Spyken. Och hon använde begrepp som jag inte tror någon annan fattade för det var sånt som jag absolut inte kunde innan jag läste lingvistik. Dessutom så kom vi ett par minuter för sent (min trådbuss gick sönder) så hon hade redan smygstartat lektionen lite.

Idag var det ingen på avdelningen som kunde engelska. Jag fick försöka klara mig på väldigt förvirrad ryska. Fast jag var inte där så mycket, jag var med några av barnen hos logopeden. Jag fattade inte så mycket av vad som hände men det var ändå intressant.

Kommentarer
Postat av: Per

Var och i vems regi hålls språklektionerna?

Pappa

2009-09-21 @ 21:27:51
Postat av: Suzy

Hur är det med förkylningen?

Kram Mamma

2009-09-22 @ 21:21:28
Postat av: Lilly Bengtsson

Har inte hört av dig sedan i söndags (jo, du skrev ju här i måndags!)men tänker ofta på dig. Hur är det med förkylning, jobb och fritid? Har hämtat Emilia på Dagis idag,så jag har ju NÄSTAN samma jobb som du... Kramizar från MoM

2009-09-23 @ 19:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0